تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت2024-02-27

تبلیغات در اینستاگرام و افزایش تعامل تارنما

قسمت Reels اینستاگرام بهترین راه برای آزمایش محتواهای کوچک و بررسی راه‌های خلاقانه استفاده از فرم ویدیویی است. یکی از اقدامات جهت بهبود این نرخ، تولید محتواهایی است که مخاطبانتان بعدا به آن‌ها باز خواهند گشت. حال این محتواها می‌تواند یک آموزش جامع باشد یا یک پست طولانی برای یاد دادن یک ترفند خاص. این نوع تبلیغات می‌تواند برای هدف‌گیری مجدد مخاطبان (ریتارگتینگ)، ایجاد آگاهی از برند یا دستیابی به اهداف خاص (مانند تبلیغات برای مخاطبانی که به دنبال محصولاتی مشابه محصولات شما هستند) استفاده شود. در جدول زیر می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری درباره تعداد کاربران ماهانه، بازه سنی و کاربرد هر شبکه اجتماعی پیدا کنید تا بهترین پلتفرم را برای انتشار تبلیغات خود انتخاب کنید. بعد از هدف‌گذاری دقیق، مرحله بعدی انتخاب استراتژی مناسب برای تبلیغات پولی است.

اگر عکس‌های طنز (یا همان میم‌ها) در ارزش‌های برند شما نمی‌گنجند، بهتر است که دورشان را خط بکشید و حس و ظاهر پیج اینستاگرامی‌تان را برهم نزنید. برای مثال شاید کمپین اپلیکیشن محبوب اسپاتیفای با نام Spotify Wrapped را در سطح اینترنت دیده باشید. اسپاتیفای در این کمپین خود داده‌های آماری زیادی را در مورد کاربران و شنوندگان خود منتشر کرد و مخاطبان نیز از آن استقبال کردند. مثلا شما می‌توانید در یک پست، به رفتارهایی اشاره کنید که سمی هستند و برای حل این مشکل نیاز به تمرین و ممارست وجود دارد. در این صورت، کاربران جهت بررسی دوباره این پست و یادآوری دوباره به خودشان، آن را سیو می‌کنند. هیچ چیز به اندازه استیکر پرسیدن سوال نمی‌تواند مکالمه را میان شما و مشتریانتان به وجود بیاورد.

نظرات ارزشمندترین شکل تعامل هستند به عنوان یک نظر واقعا نشان دهنده پیروی یا وفاداری مشتری و تعهد به نام تجاری شما است. این واقعیت که زمان صرف نظر کردن و نوشتن یک نظر را سپری کرد، به این معنی است که مخاطبان شما با محتوای شما درگیر هستند. البته، رشته ای از thumbs up emojis نشان می دهد که سطح بالایی از تعامل به عنوان یک نظر خوب است. لایک کردن بسیار ساده است و  ساده ترین شکل تعامل محتوا که شما می توانید دریافت کنید. این نیز اندازه گیری خوب از میزان موفقیت های پست شما شما را که منتشر کرده اید، نمایان می کند. با وجود اینکه این مسئله به‌طور معمول موقتی است، اما اگر شما هم به دنبال راه‌حل‌های سریع و کارآمد برای رفع این محدودیت هستید، به‌طور حتم تا پایان این مقاله با ژاکت آکادمی همراه باشید.

محتوای قابل سیو و شیر در اینستاگرام محتوایی است که مخاطب احساس کند ارزش ذخیره کردن و به اشتراک گذاشتن با دیگران را دارد. این نوع محتوا معمولاً شامل نکات آموزشی، انگیزشی یا الهام‌بخش است که مخاطب بتواند در آینده از آن استفاده کند یا آن را برای دیگران مفید بداند. محتوای قابل سیو باید به گونه‌ای باشد که به راحتی کاربردی، خلاصه و دقیق باشد و نیاز کاربر به اطلاعات سریع را برطرف کند. برای افزایش اینگیجمنت در اینستاگرام راهکارهای زیادی وجود دارد که ما در ادامه این مطلب به معرفی ۱۵ مورد از مهمترین موارد آن ها خواهیم پرداخت.

محتوای ویدیویی بیشتری تولید کنید

شما نیز می‌توانید ببینید که هر گزینه چقدر انتخاب شده و هر شخص چطور رای داده است. استفاده از این استیکر، فرصتی عالی را برای فالوورهای شما پدید می‌آورد که برندتان را بهتر بشناسند و اطلاعات بیشتری در مورد محصولاتتان به دست بیاورند. در این بخش به راه‌های بهبود استراتژی اینستاگرامتان و نحوه افزایش مشارکت می‌پردازیم.

هدف‌گذاری بر اساس دستگاه (Device Targeting)

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

با استفاده از استراتژی‌های مختلف تبلیغات پولی، مانند تبلیغ در موتورهای جستجو، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغ ویدیویی، همسان و بنری، می‌توانید این روش را به‌طور موثر اجرا کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای تبلیغات پولی، امکان سنجش دقیق عملکرد است. گوگل و شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک اطلاعات جامعی درباره‌ی مخاطبانی که تبلیغات شما را دیده‌اند ارائه می‌کنند. در این مقاله، به بررسی عوامل تاثیرگذار بر تعامل در اینستاگرام و ارائه راهکارهای عملی برای بهبود آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا با تکنیک‌های افزایش تعامل با مخاطبان در اینستاگرام آشنا شوید و به اهداف خود در این پلتفرم دست یابید.

در واقع، هرگونه اقدامی که نشان‌دهنده واکنش مخاطب به محتوای شما باشد، نوعی تعامل محسوب می‌شود. تعامل در اینستاگرام فراتر از یک عدد ساده است و نشان‌دهنده علاقه و مشارکت مخاطبان به محتوا و برند شماست. تبلیغات در اینستاگرام به عنوان یکی از روش های موثر دیجیتال مارکتینگ می تواند به افزایش تعامل کاربران با محتوای شما منجر شود. استفاده از تصاویر جذاب و هشتگ های مناسب می تواند دیده شدن پست ها را بهبود ببخشد و توجه کاربران هدف را جلب کند. همچنین بکارگیری ابزارهای تبلیغاتی اینستاگرام مانند استوری های اسپانسری فرصتی برای هدف گیری دقیق تر و افزایش تعامل کاربران فراهم می آورد. علاوه‌بر این موارد برای تبلیغات در اینستاگرام، ابتدا باید اهداف خود را مشخص کنید.

تحقیقات نشان می‌دهد هرچه عکس‌های شما خلاق‌تر باشند، بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند. تصاویری پست کنید که فالوئرها را جذب کرده و علاقه‌شان را برانگیزد. با عکس‌هایتان داستانی را بیان کنید و احساس یا ایده‌ای را نشان دهید. شما که دنبال نمونه متن برای تبلیغ کانال روبیکای خود به این مقاله رسیده‌اید، حتماً می‌دانید که بدون تبلیغات، کانالتان... بیدینگ دستی کار پیچیده‌ای است و به بررسی و به‌روزرسانی لحظه‌ای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود.

برای مثال، اگر عبارت “کفش کتانی“ را جستجو کنید، می‌توانید محصولات مختلف در این بخش از نتایج گوگل مشاهده کنید. برای مثال، اگر عبارت «رزرو هتل در کیش» را جستجو کنید، تبلیغات سایت‌هایی مثل اسنپ‌تریپ یا فلای تودی در نتایج نمایش داده می‌شود. در دنیایی که ۶۷.۱ درصد از افراد به اینترنت دسترسی دارند و هر فرد به‌طور متوسط روزانه ۶ ساعت و ۳۱ دقیقه آنلاین است (Demandsage)، این فرصت برای دسترسی به کاربران را نباید از دست بدهید.

  • اگر می‌خواهید که نظر دنبال‌کنندگان خود را جلب کنید و برای رویدادها و حراج‌هایتان آن‌ها را مشتاق کنید، استیکر شمارش معکوس اینستاگرام مناسب استفاده شما خواهد بود.
  • {
  • آنها با اشتراک‌گذاری محتوای منتشر شده شما به دوستان خود، نقش مهمی در دیده شدن کسب‌و‌کار شما دارند.
  • |}
  • با این حال، این محدودیت‌ها نه تنها مانعی برای رشد نیستند، بلکه فرصتی برای بهبود نرخ تعامل در اینستاگرام و افزایش تاثیرگذاری استراتژی بازاریابی شما به شمار می‌روند.
  • {
  • جذب مخاطبین هدفمند می‌تواند کمک بزرگی به افزایش نرخ تعامل در پیج اینستاگرام شما کند.
  • |}
  • قابلیت فروشگاه اینستاگرام یکی از جذاب‌ترین امکاناتی است که به این پلتفرم اضافه شده!
  • {
  • بنابراین اگر به دنبال رشد چندبرابر در کسب و کار خود هستید از این پلتفرم غافل نشوید.
  • |}

بیوگرافی اینستاگرام تنها می‌تواند ۱۵۰ کاراکتر داشته باشد و نیازی نیست سعی کنید از کلمات کلیدی استفاده کنید یا بیوگرافی خود را برای سئو بهینه کنید، زیرا قابل جستجو نیستند. همانطور که از نام این نوع تبلیغات پیداست، کسب‌وکارها ویدیویی از محصول، سرویس یا خدمات خود را به‌عنوان استراتژی تبلیغات پولی به نمایش می‌گذارند. این تبلیغات معمولاً در رسانه‌هایی مانند یوتیوب، آپارات و حتی تلویزیون پخش می‌شوند و ممکن است قبل از نمایش ویدیو اصلی، در حین پخش یا پس از آن به نمایش درآیند.

نرخ تعامل در اینستاگرام عموما بین 0 تا 10 درصد می باشد، rate instagram بالای یک درصد نرخ تعامل قابل قبولی می باشد در بازاریابی شبکه های اجتماعی بهترین نرخ تعامل را نرخ تعامل بالای 1% می دانند. پس پیش از آن که استراتژی تولید محتوا شبکه اجتماعی خود را طراحی کنید، باید این زمان را مشخص کنید. برای دانستن این که چه محتواهایی برای فالوئرهای شما جذاب‌تر است، بهترین روش بررسی قسمت تحلیل (Insights) در حساب شماست. شما در این قسمت می‌توانید ببینید کدام پست‌ها از همه بیشتر تعامل داشته و به تولید محتواهایی با آن شکل ادامه بدهید. این عدد معیاری برای سنجش میزان جذابیت محتواهای مختلف برای کاربران است. در واقع کسانی که قصد سفارش تبلیغات اینستاگرامی یا اینفلوئنسرمارکتینگ را دارند، از این شاخص به عنوان معیاری برای موفقیت کمپین‌ها استفاده می‌کنند.

احتمالا شما زیاد برای دریافت لایک به مخاطبان خود گفته اید عکس را دوبار تاچ کنند، بنابراین، در حالی که این عمیق ترین شکل تعامل نیست، پایگاه پایینی برای اندازه گیری کشش یک پست فراهم می کند. بله، روش متداول و آزمایش شده برای ارتباط با فالوورها وجود دارد، اما بیایید واقعی (real) باشیم. زمان کافی وجود ندارد و با الگوریتم فوق العاده هوشمند اینستاگرام، این نتیجه قطعی نیست که این حتی کار بکند یا خیر. یکی از مهمترین چالش‌های بسیاری از خانم‌ها برای کار کردن، محیط شغلی نامناسب و رسیدگی به کارهای منزل است.

این تغییر ساده می‌تواند حس کنجکاوی مخاطبان را برانگیزد و آن‌ها را تشویق کند تا استوری‌های شما را دنبال کنند. همچنین، داستان‌هایی تعریف کنید که کاربران را با خود همراه کند؛ مثلاً تجربه یک مشتری از خرید یا معرفی محصول به شیوه‌ای سرگرم‌کننده. هر چقدر تعامل کاربران در اینستاگرام بیشتر باشد، شانس شما برای جذب مشتری و افزایش فروش بیشتر می‌شود. اگر شما هم دنبال یادگیری اصول تعامل در اینستاگرام هستید، در این مطلب 7 روش کاربردی برای افزایش تعامل کاربران را بررسی می‌کنیم. از ‌فالوئرهای خود سوال بپرسید و با آن‌ها رابطه‌ای باز و راحت برقرار کنید. از آن‌ها بخواهید تصاویر و ویدیوهای برندتان را در صفحات خود به اشتراک بگذارند و برایتان تبلیغ کنند.

هشتگ مخاطبی را که روی آن کلیک کرده، می‌تواند مستقیم تا پست شما بیاورد. این مخاطب باید به محتوای شما علاقه‌مند باشد تا با آن تعامل کند؛ پس باید هشتگ‌ها با موضوع پیج شما مرتبط باشد. کاربران اینستاگرام علاقهٔ زیادی به اشتراک‌گذاری محتواهای جالب دارند.

{

شات محتوای مشترک (Collab Post)

|}

در این مقاله ما به بررسی کامل نرخ تعامل و راه کار های مناسب برای افزایش آن پرداختیم . امید است که انجام این توصیه‌ها منجر به افزایش نرخ تعامل و اینگیجمنت پیج شما در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام شود . شما می‌توانید استفاده از این ترند داده محور را با بررسی اطلاعات آماری خود شروع کنید. همچنین، با تمرکز بر این گروه خاص، می‌توانید آن‌ها را به سمت خرید از سایت خود هدایت کنید. استوری های اسپانسری یکی از محبوب ترین ابزارهای تبلیغاتی در اینستاگرام هستند که به برندها امکان می دهند تا محتوای خود را به صورت تمام صفحه و با فرمت های متنوع به کاربران نمایش دهند. این نوع تبلیغات می تواند به افزایش آگاهی از برند و جذب کاربران جدید کمک کند.

خیلی وقت‌ها آهنگ‌های ترند از تیک‌تاک شروع می‌شوند؛ پس بد نیست آنجا را هم زیر نظر داشته باشید. انتشار ریلز که دیگر بدیهی است؛ ولی مشکل اینجاست که همه در حال انتشار ریلز هستند؛ چطور ما دیده شویم! پست‌های حاوی جایزه به‌طرز کاملاً مشخصی در آمار تعامل از بقیه متمایزند. برای استفاده از این قابلیت، زمانی را به بررسی آمار اینستاگرام خود اختصاص بدهید تا درک کنید که بهترین زمان برای پست گذاشتن، چه وقتی است. برای آشنایی بیشتر با این نوع از تبلیغات پیشنهاد می‌کنیم مقاله تبلیغات بنری چیست؟ را مطالعه فرمایید.

مثلا، چند سالی است که ابزارهایARیا (واقعیت افزوده) Augmented Reality و VR یا (واقعیت مجازی) Virtual Reality نقش پررنگی در زندگی امروزی دارند. استفاده از یک هشتگ درست می‌تواند مرز بین دیده شدن و نادیده گرفته شدن یک پست را در اینستاگرام مشخص کند. یکی از راه‌های وارد کردن داستان به استراتژی صفحات اجتماعی، استفاده از صحبت‌ها و یا تجربیاتی است که مشتریان با شما به اشتراک می‌گذارند. مسلم است که شما اگر همه ی موارد را رعایت کنید اما در زمان اشتباهی محتوای خودتان را برای مخاطب ارسال کنید آنوقت دیگر نمیتوان انتظار آمار مناسبی را داشت. شما باید زمان های مختلف را تست کنید تا بهترین زمان ممکن را برای ارسال محتوای خود پیدا کنید. سعی کنید از نرم افزارهای طراحی برای خلق محتوای خاص و جذاب استفاده کنید.

یکی از این قابلیت‌ها، قابلیت استوری گذاشتن می‌باشد.به گفته کارشناسان از زمان اضافه شدن این قابلیت اینستاگرام، محبوبیت این شبکه را بیش از ۴۰درصد افزایش داده است. بدون شک، اینستاگرام یکی از از سه شبکه محبوب حال‌حاضر در دنیا است که به صورت مقطعی قابلیت‌هایی را منتشر کرد  که باعث شد این رسانه اجتماعی بیش از پیش بزرگ و کاربردی گردد. هدف از این کمپین این بود که کاربران یک ویدیو کوتاه درست کنند و در آن تعریف خود از خوشبختی و موفقیت در زندگی را بازگو کنند.

می‌توانید محصولات را در روند تولید یا در انبار به مخاطب نشان دهید و دربارهٔ آن توضیح دهید. روی پروفایل خود در صفحهٔ اصلی اینستاگرام کلیک کنید تا استوری جدیدی باز شود، یک عکس یا ویدیو را انتخاب کنید و صفحه را بالا بکشید. امروز پست بگذاریم و یک هفته خبری از ما نباشد، استراتژی برنده‌ای نیست. افراد با کلیک روی لوکیشن می‌توانند پست‌های برتر و اخیر مربوط به آن لوکیشن را ببینند. تصویر زیر اینفوگرافیک پیج بانک مسکن است که روش‌های استعلام وضعیت اعتباری صادرکنندهٔ پیج را خلاصه کرده است؛ این پستی است که حسابی دست‌به‌دست می‌شود. عدهٔ بسیار کمی اکثراً ناخواسته و گاهی خواسته در اینستاگرام ترندساز می‌شوند؛ یعنی موضوعی مرتبط با ویدئوی آن‌ها یا کل ویدئو را دیگران قرض می‌گیرند و از آن استفاده می‌کنند.

فقط لازم است غیر از اعلام جشنواره، جایزه‌ای مثل محصول رایگان یا کد تخفیف خوب برای مخاطبانی بگذارید که کار خواسته‌شده را انجام می‌دهند. در اینجا برای انتخاب روش‌های افزایش تعامل اینستاگرام از ایران، از تجربه و ۳ منبع socialinsider و Later و reportei کمک گرفتیم. اگر شخصیت یا نام تجاری خود را در پست خود مشخص کنید، آنها را ذکر کنید. بهتر است اگر در Instagram Story قرار دارد که می توانند پست شما را در داستان خودشان به اشتراک بگذارند. این نه تنها به افزایش مشارکت شما کمک می کند، بلکه گسترش خود را گسترش می دهد، زیرا به افراد اجازه می دهد که افراد یا مارک هایی را که برچسب گذاری کرده اید را دنبال کنند تا محتوای شما را مشاهده کنند.

این افراد می توانند برند، محصولات و پروفایل شما را برای طرفدارانشان تبلیغ کنند. افزایش تعامل در اینستاگرام، نیازمند برنامه‌ریزی و اجرای استراتژی‌های مشخصی است. با پیاده‌سازی این راه‌کارها می‌توانید ارتباط خود را با مخاطبان تقویت و به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید. در ادامه، به برخی از مهم‌ترین راه‌کارهای افزایش تعامل پیج اینستاگرام خواهیم پرداخت.

در دنیایی که اینترنت و فناوری به سرعت در حال گسترش است، فرصت‌های جدیدی برای کسب درآمد ایجاد شده است که نیازی به حضور در یک محیط کاری ثابت ندارند. فریلنسری به عنوان یک سبک زندگی مدرن، آزادی عمل در انتخاب پروژه‌ها و انعطاف‌پذیری بالا را فراهم می‌کند. این روش کاری برای افرادی که به دنبال استقلال شغلی و درآمد بالا هستند، به یک گزینه ایده‌آل تبدیل شده است. این فرآیند نه تنها باعث افزایش سودآوری می‌شود، بلکه با استفاده بهتر از ترافیک موجود، هزینه‌های جذب مشتری را نیز کاهش می‌دهد. آیا می دانید که تعداد حساب هایی که با محتوای شما تعامل کرده اند چیست؟ اگر ندانید که محتوا را برای چه کسی می سازید، خود را بازنده فرض کنید!

از طرفی، تعداد پیج‌ها و کسب‌ و کارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی هم افزایش یافته و باعث رقابت سنگین میان آن‌ها شده است. در حال حاضر اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در میان ایرانیان است و بسیاری از آنها توانسته‌اند با بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام به موفقیت بالایی برسند. کلید موفقیت در اینستاگرام، جلب توجه مخاطبان و برقراری ارتباط موثر با آن‌هاست.

دقت داشته باشید که باید محتوای مستمر و باکیفیت داشته باشید تا مخاطبین را جذب کرده و درنهایت تعامل مخاطبین را با پیج خود افزایش دهید. یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل در اینستاگرام، استفاده از محتوای ویدئویی است. شاید برخی‌ افراد افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام را کار مشکل و دور از دسترسی بدانند.

کپشن های اینستاگرام می توانند حداکثر ۲۲۰۰ کاراکتر و حداکثر ۳۰ هشتگ داشته باشند. اگر شما یک کسب‌و‌کار آنلاین داشته باشید، همیشه با عدم اعتماد مشتریان برای خرید اینترنتی مواجه هستید. شبگه‌های اجتماعی می‌تواند تا حدودی برای حل این مشکل یاری‌رسان باشد.

با افزایش فالوورها، تعامل شما در اینستاگرام نیز به طور مداوم بیشتر می‌شود. بنابراین، علاوه بر تمرکز بر محتوای خود، باید به ظاهر حساب خود نیز توجه کنید تا حساب شما معتبر به نظر برسد. در سال ۲۰۲۴، ۸۴ درصد از مصرف‌کنندگان اعلام کردند که پس از تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، انگیزه بیشتری برای خرید پیدا کرده‌اند. بنابراین، تاثیر این تبلیغات در افزایش فروش نباید نادیده گرفته شود. تبلیغات شاپینگ، یکی از روش‌های تبلیغات پولی ترکیبی است که به راحتی به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا می‌کنید. برای تبلیغات در موتور جستجو، باید کمپینی در گوگل ادز راه‌اندازی کنید.

اگر به درستی استفاده شود، می توانید ترافیک جدی ایجاد کنید اما اگر زیاده روی کنید، نتیجه ای کاملا برعکس خواهد داشت! ایجاد مطالب مرجع که مخاطبان ترغیب به ذخیره آن ها شوند، می تواند باعث افزایش مشارکت مخاطب نیز شود. این تعداد بالا باعث می‌شود که فرض بگیریم رقبای شما در بعضی از این پلتفرم‌ها حضور ندارندو این یعنی “وجود یک بازار بدون رقیب برای شما”. عدم محدودیت و نقش شبکه‌های اجتماعی در گسترش نوآوری‌ها سبب شده تا صاحبان مشاغل و کسب‌و‌کارها برای پیشبرد تجارت الکترونیک خود به این شبکه‌ها متوصل شوند. اینکه کدام اینفلوئنسر در کدام بازه زمانی می‌تواند بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد، همواره یک موضوع چالش برانگیز برای کسب و کارهاست.

حتی می‌توانید اطلاعات پست‌های شبکه اجتماعی‌ خود را در وبسایتتان به اشتراک بگذارید یا در مورد شبکه‌های اجتماعی خود در وبلاگتان بنویسید. اگر از آن دسته افرادی هستید که در شبکه‌های اجتماعی مختلف فعالیت می‌کنید، پست منتشر شده در اینستاگرام را در شبکه‌های اجتماعی دیگر هم به اشتراک بگذارید. در این صورت کاربر با کلیک روی لینک آن، پست را می‌بیند و تعامل برقرار می‌کند. در این صورت نرخ تعامل افزایش پیدا می‌کند و حتی می‌توانید مشتریان بیشتری جذب کنید. استمرار و نظم در انتشار محتوا کمک زیادی به دیده‌ شدن و افزایش تعامل اینستاگرام می‌کند. اگر می‌خواهید نظم را به خوبی رعایت کنید، بهتر است یک تقویم محتوا طراحی کنید که در آن مشخص باشد در چه زمانی قرار است چه محتوایی منتشر کنید.

در عکس مجموعه “سعادت رنت” که در حوزه اجاره خودرو فعالیت می‌کند، از این فرصت برای نمایش تبلیغ بنری خود استفاده کرده است. در این روش، تبلیغات بر اساس موقعیت مکانی کاربران نمایش داده می‌شود. در این روش، تبلیغات با موضوعات مرتبط با محتوای سایت نمایش داده می‌شوند. مثلاً وقتی کاربری مشغول خواندن یک مقاله درباره طرز تهیه غذای موردعلاقه‌اش است، تبلیغ‌هایی درباره ظروف آشپزخانه، قابلمه‌های باکیفیت و سوپرمارکت‌های آنلاین برای خرید مواد غذایی مشاهده خواهد کرد. تبلیغات پولی به معنای پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف است. این هزینه می‌تواند بر اساس کلیک (PPC)، نمایش یا حتی اقدامات خاص مانند خرید یا تکمیل فرم، پرداخت شود.

اینستاگرام به پست‌هایی که تعامل بالایی دارند بیشتر اهمیت می‌دهد و آن‌ها را در اکسپلور و بخش‌های پرطرفدار نمایش می‌دهد. پس با افزایش لایک، کامنت و اشتراک‌گذاری پست‌هایتان، می‌توانید از الگوریتم اینستاگرام به نفع خود استفاده کنید. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین استراتژی‌ها برای تأثیرگذاری بر فروش است. پلتفرم‌های مختلفی مثل اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و پینترست برای تبلیغات در دسترس هستند و شما می‌توانید بسته به نیاز کسب‌وکار و مخاطب هدف خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

این طور وقتی مخاطبان پستی دربارهٔ شما منتشر می‌کنند، اگر از آن هشتگ استفاده کرده باشند، به‌راحتی آن را پیدا می‌کنید و می‌توانید از آن محتوا برای افزایش تعامل اینستاگرام خود استفاده کنید. این ساعت را می‌توانید با استفاده از اینسایت اینستاگرام پیدا کنید و در بخشی از تقویم محتوای خود قرار دهید. همچنین در ساعت اولیه انتشار محتوا باید حواستان باشد که پاسخ کامنت‌ها را در همان لحظه بدهید. در این صورت کمک بسیار زیادی به دیده شدن پست و بهبود تعامل در اینستاگرام می‌کنید. به این ترتیب فالوورهای پیج با سرعت بسیار کمی افزایش خواهند یافت.

وقتش رسیده به چند نکته کلیدی بپردازیم که شات‌های شما حرفه‌ای‌تر و مؤثرتر شوند. این نکات کمک می‌کنند هم تأثیر بیشتری روی مخاطبان داشته باشید و هم روابط بهتری با دیگر صفحات بسازید. همچنین می‌توانید برای افزایش سیو و شیر پست های خود از خدمات خرید سیو اینستاگرام و خرید شیر اینستاگرام استفاده کنید.

به کسانی که روی شمارش معکوس کلیک کنند، در زمانی که تعیین می‌کنید، آن موضوع یادآوری می‌شود. این کار را برای هر پست انجام دهید تا بفهمید کدام استراتژی‌ها در افزایش تعامل اینستاگرام برای شما موثر بوده است تا آن استراتژی را بیشتر انجام دهید. خلاصه، افزایش تعامل اینستاگرام با کمک ریلز به تسلط به ترندها و خلاقیت هم‌زمان با توجه به هویت برند بستگی دارد. هنگام ساخت ریلز هم اینستاگرام برخی صداها و آهنگ‌های ترند را پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. قسمت مهم روش‌های افزایش تعامل در اینستاگرام است که در ادامه، در ۲ بخش آن را بررسی می‌کنیم. میزان تعامل مخاطبان با محتوای شما نشان می‌دهد چقدر استراتژی شما که در اینستاگرام به کار گرفته‌اید، جواب داده است.

جواب‌دادن مخاطبان به استوری یکی از روش‌های خوب افزایش تعامل اینستاگرام است. باید کاری کنید که به بهانه‌های مختلف مخاطب به استوری شما جواب دهد. این پست‌ها در پیج هر ۲ نمایش داده می‌شود و تعداد لایک، بازدید و کامنت برای هر ۲ حساب می‌شود. وقتی پست مشترک می‌گذارید، می‌توانید خلاقیت و نوآوری خود را روی هم بگذارید و فالوورهای خود را با محتوا یا شکلی جدید هیجان‌زده کنید. در بخش هایلایت می‌توانید سوابق موفقیت خود را آرشیو کنید؛ مثلاً نظر افرادی که از محصول یا خدمت شما راضی بوده‌اند، نمونه‌کارهای موفق که به آن‌ها افتخار می‌کنید، خدمات و محصولات جدید و… را قرار دهید. اول نوع کسب‌وکار خود را به‌درستی انتخاب کنید؛ مثلاً خرده‌فروشی، تبلیغات یا زیبایی.

هر چه اطلاعات شما در این بخش بیشتر باشد، درصد موفقیت کمپین هم بالاتر خواهد رفت. همچنین شما نیاز به یک استراتژی درست و اصولی دارید تا محصول خود را به بهترین شکل ممکن در مقابل دید مشتریان به نمایش بگذارید. طبق نظر کارشناسان بازاریابی در اینستاگرام، بهترین تعداد پست روزانه برای یک پیج بیزینسی، ۱ الی ۲ پست است. آگاهی در خصوص ساعات انتشار پست نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. وقتی پیجی لایو اینستاگرام می‌گذارد، نوتیفیکیشن آن برای همهٔ فالوورها می‌رود.

اغلب پیج هایی که قصد فروش محصولات‌شان در اینستاگرام را دارند، تنها پست و استوری هایی را منتشر می‌کنند که در آن معرفی محصول و ویژگی های آن مانند قیمت و… است. اما برای افزایش نرخ تعامل باید محتواهای کاربردی هم برای مخاطبان تولید کرد. حال که دانستیم افزایش تعامل در پست و استوری پیج اینستاگرام چه تأثیری در رشد کسب و کار دارد، بهترین راه های افزایش نرخ تعامل را بیان می‌کنیم. موثر ترین راه های افزایش تعامل در شبکه اجتماعی اینستاگرام شامل موارد زیر می‌باشند که در ادامه در مورد هرکدام بیشتر توضیح خواهیم داد. به جای استفاده از راه‌های غیر معقول، تمرکز خود را بر روی مواردی مانند شیوه نمایش برند، ساخت یک پترن مناسب و استفاده از هشتگ‌ها معطوف کنید.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
وب سایت منبع