کدام بلاگرها در هر شهر ایران تأثیرگذار هستند؟2022-04-03

بلاگر های معروف ایرانی؛ ۲۱ بلاگر پرطرفدار ایرانی در حوزه‌های مختلف چطور

یکی از بهترین و پرطرف‌دارترین لایف‌استایل بلاگرهای ایرانی سپیده بزمی‌پور همسر شاهرخ استخری (بازیگر) است. او به‌واسطه شهرت همسرش، به‌سرعت در فضای مجازی سروصدا کرد و در مدت کوتاهی، تعداد طرف‌دارانش به شکل چشمگیری افزایش یافت. سپیده متولد دی‌ماه ۱۳۶۷ در تهران است و پدر او امیر بزمی‌پور؛ یکی از بزرگ‌ترین نقاشان رنگ روغن در ایران محسوب می‌شود. او در ۱۴ سالگی به همراه خانواده‌اش به بلژیک مهاجرت کرد و دوران متوسطه تحصیلی‌اش را در شهر بروکسل ادامه داد. شبنم شاهرخی در ابتدا یک ورزشکار بود و سپس یک لایف‌استایل بلاگر در اینستاگرام است. شبنم شاهرخی جزو اولین کسانی بود که پیج خودش را به پیج بلاگری تغییر کاربری داد.

{
  • برای محاسبه درآمد حدودی این بلاگرها از نرخ تبلیغات آنها استفاده کردیم.
  • بلاگرهای اصفهانی افرادی هستند که در زمینه‌های مختلفی مانند سفر، مد، فناوری و غذا محتوای مفید و تاثیرگذاری تولید می‌کنند.
  • {
  • او که از دانشگاه علامه امینی تهران مدرک گرافیک گرفته، در حال حاضر در دبی زندگی می‌کند.
  • |}
  • باتوجه‌به تنوع مخاطبان در تهران، انتخاب بلاگرهای تهرانی مناسب برای کسب‌وکار شما، می‌تواند به افزایش دیده‌شدن و جذب مشتریان جدید کمک کند.
  • {
  • یکی از مسائلی که امروزه کاربران زیادی به آن توجه می کنند، موضوع درآمد این سلبریتی ها می باشد.
  • |}{
  • بلاگرهای لایف استایل در بین سایر بلاگرها از شهرت خوبی برخوردار هستند.
  • |}
|}

«یاسمینا» بلاگری فعال در حوزه مد و استایل است که محتوای آموزشی و الهام‌بخش ارائه می‌دهد. او ایده‌های خلاقانه در زمینه استایل و لباس را به مخاطبان معرفی می‌کند. محتوای پیج او با داشتن حدود ۵۹۴ هزار فالوور می‌تواند به برندهای لباس برای معرفی استایل‌های مدرن کمک کند.

ویدئوهای طنز سرنا در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و یوتیوب جزو پرمخاطب‌ترین ویدئوهای طنز ایرانی محسوب می‌شوند. بلاگر دکوراسیون با شناخت رنگ‌ها، نحوه چیدمان منزل، چگونگی قرار گرفتن اسباب و اثاثیه، افراد را در اینستاگرام به سمت پیج خود جذب می‌کنند. نگین میرصالحی فشن بلاگر معروف ایرانی با بیش از ۶ میلیون فالوور در اینستاگرام برای برندهایی مثل گوچی و شنل تبلیغ می‌کند. او صاحب یک برند محصولات مو به نام گیسو است؛ این محصولات با عسل و موم عسل تولید می‌شوند. از ایجاد کمپین‌های جذاب گرفته تا تجزیه‌وتحلیل عملکرد، پلتفرم جریان تمام ابزارهایی که برای موفقیت در تبلیغات نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

از او به عنوان یک ستاره جوان در این زمینه یاد می شود و در مصاحبه ای که داشته گفته که از سن 16 سالگی به دلیل علاقه اش به این کار سایتی را مدیریت می کرده است. او نیز در این رشته صاحب سبک است و از آنجایی که طراحی لباس را به خوبی بلد است، توانسته با تلفیق آرایشگری با آن در این راستا حرفی برای گفتن داشته باشد. او نیز از دوران کودکی به این رشته علاقه داشته اما تا سن 25 سالگی صبر کرده است. یکی از رشته های پر طرفدار بین ایرانیان مد و فشن می باشد که زن و مرد نمی شناسد. در صورت استفاده از محتوای وب‌سایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد. از انواع بلاگر سلامت می‌توان به هادی چوپان، هدی جراح و لیلا رجبی اشاره کرد.

سوگل شاکری جزو محبوب‌ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام است که در حوزه سبک زندگی فعالیت می‌کند. در ایران افراد زیادی مشغول به لایف‌استایل بلاگری هستند و هرکدام طرف‌داران خاص خودشان را دارند. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین و پرطرف‌دارترین فعالان این رشته را در سال ۱۴۰۱ به شما معرفی کنیم. امیر تتلو یکی دیگر از جنجالی ترین افرادی است که در فضای مجازی کار می کند و در حال حاضر در کشور ترکیه ساکن است. او زمانی که موضوع حرمسرا را مطرح کرد سرو صدای بسیاری را به وجود آورد و موجب شد تا مدیران اینستاگرام به دلیل اعتراضاتی که علیه او انجام شد، اکانت او را مسدود کنند.

البته از آنجایی که این افراد در جلوی چشم دیگران قرار دارد، سعی می کنند تا بهترین ها را برای خود برگزینند و به همین خاطر خانه های آنها در بهترین مناطق شهر می باشند. همچنین از لحاظ دکوری هم آنها سعی می کنند تا مدرن ترین سبک های روز دنیا را در داخل خانه خود به کار ببرند و از این لحاظ هم بروز باشند. علاوه بر  آن از بهترین مارک و تجهیزات نیز استفاده می کنند و راحت باشند. ملینا تاج نیز از جمله بلاگرهایی است که در شهر دبی اقامت دارد و سال‌ های زیادی است که به این شهر مهاجرت کرده است. آنها سعی می کنند تا از این طریق تبلیغات محصولات شرکت های بزرگ و معروف را نیز در صفحات خود انجام دهند که گفته می شود که هر تبلیغ بیش از 10 میلیون تومان هزینه دارد. البته بیشتر این سلبریتی ها تعرفه های آنها را اعلام نمی کنند اما بر اساس گزارش های موجود درآمد آنها بالای 50 میلیون تومان در ماه می باشد.

{
  • محبوبیت او بین مخاطبانش نیز مانند صدف بیوتی و ملینا تاج به دلیل صمیمیت اوست.
  • {
  • یکی دیگر از بیوتی بلاگرهای معروف ایرانی است که در این زمینه کار می کند و توانسته با رنگ و استایل خاص خودش جادویی را انجام دهد که دیگران را حیران کند.
  • |}
  • این پیج با تعامل مناسب خود، برای تبلیغ لوازم‌خانگی، دکوراسیون، محصولات محلی و خدمات اقامتی عملکرد خوبی دارد.
  • {
  • از بلاگرهای شناخته شده و موفق در این زمینه می‌توان به سرنا امینی، علی صبوری، حسن ریوندی و غیره اشاره کرد.
  • |}{
  • «زهره فراست» با داشتن حدود ۱۹۰ هزار فالوور، بلاگری در حوزه گردشگری و طبیعت‌گردی است.
  • |}
  • در آن زمان به‌جای اینکه علاقه‌مندان به نوشتن و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند، در وبلاگ‌ها مطلب می‌نوشتند و مخاطبان خاص خود را هم داشتند.
|}

به طور مثال محمد امین کریم پور یکی از معروف ترین بلاگرهایی می باشد که در زمینه طنز کار می کند و در حال حاضر 5 میلیون فالور دارد. گفته می شود که او برای هر تبلیغی که در صفحه خود منتشر می کند ده میلیون تومان دریافت می کند. همکاری با بلاگرهای بومی و پیج‌های تاثیرگذار این منطقه، فرصتی عالی برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا محصولات یا خدمات خود را به طیف گسترده‌ای از مخاطبان بومی و گردشگران معرفی کنند. در این مطلب، لیستی از برترین بلاگرهای شهرهای شمال ایران را ارائه می‌دهیم که می‌توانند تبلیغات شما را به شکلی جذاب و موثر به دست مشتریان هدف برسانند.

اگر درباره لیست بلاگرهای تهرانی سوالی دارید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. با رعایت این نکات، می‌توانید بلاگرهای تهرانی مناسب را برای تبلیغات انتخاب کنید و نتیجه بهتری از کمپین‌های خود بگیرید. یکی از جنجالی‌ترین اقدامات سپیده بزمی‌پور و همسرش شاهرخ استخری، افتتاح فروشگاه‌های سنجاق که در زمینه طلافروشی و فروش اینترنتی جواهرات فعال‌اند، بود. این زوج توانستند در مدت‌زمان کمی، شعب متعددی را در شهرهای مختلف ایران افتتاح کنند. ولی در حال حاضر می‌توان اصلی‌ترین فعالیت سپیده بزمی‌پور را حضور در اینستاگرام و یوتیوب به‌عنوان یک لایف‌استایل بلاگر مشهور عنوان کرد.

نام او معمولا در صدر فهرست بلاگرهای ایرانی در حوزه فناوری قرار دارد. بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینه‌ای مناسب برای بسیاری از کسب‌وکارها هستند. نکته مهم این است که مخاطبان این بلاگرها محدود به تهران نیستند و طیف وسیعی از شهرهای دیگر را شامل می‌شوند. اگر هدفتان جذب مخاطبان در سطح ملی است، بلاگرهای تهرانی به‌دلیل درصد بالای دنبال‌کنندگان از سراسر ایران، گزینه‌ای بسیار مناسب هستند.

خلاقیت و نرخ تعامل این بلاگر بر نرخ  فروش برندهای نوآور تاثیرگذار خواهد بود. در این مطلب قصد داریم شما را با بلاگرهای تهرانی مناسب برای تبلیغات آشنا کنیم. ازآنجاکه انتخاب دقیق و هوشمندانه برای تبلیغات تاثیر زیادی در رشد کسب‌وکار شما دارد، این راهنما می‌تواند نقطه شروعی باشد تا تبلیغاتی هدفمند و موثر را اجرا کنید. به همین خاطر است که در حال حاضر نیز بسیاری از بلاگرها علاوه بر دیگر شبکه‌ های اجتماعی در روبیکا نیز فعالیت دارند.

لیست بلاگرها و پیج‌های شمالی مناسب برای تبلیغات

از بلاگرهای اقتصادی می‌توان به اکو احسان، رمزعلی، محمد هلاکوئی و امیر حسین نام آور اشاره کرد. بلاگر فرزند پروری، راهنمای کامل چگونگی رفتار با کودک را نشان می دهد. اگر محتوای بلاگر حرفه‌ای و جذاب باشد، تبلیغ شما هم به شکلی بهتر دیده می‌شود و نتیجه بهتری خواهد داشت. شعار او در کل دوران بلاگری‌اش (خوشی‌ها می‌توانند تکراری باشند) بوده؛ و تاکنون با انتشار نزدیک به ۴۵۸ پست یک میلیون دنبال‌کننده دارد. او در بخش اورژانس بیمارستان مشغول به کار است و تجربیات و داستان های زندگی شخصی و کاری خود را در این وبلاگ به ثبت می رساند. از کودکی به نوشتن و خواندن علاقه زیادی داشت و دوست داشت تا در زمینه های مختلف از جمله سینما و تلویزیون و موسیقی مطالعاتی انجام بدهد.

«صبا مرشدی» با داشتن حدود ۱ میلیون فالوور، بلاگری پرطرفدار است که لحظات صمیمی زندگی خانوادگی خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد. محصولات مربوط به خانه و خانواده در فضای گرم پیج این بلاگر بهتر معرفی می‌شوند. ملینا تاج نیز از دیگر بلاگرهای معروف در تمامی پلتفرم ‌های اجتماعی می ‌باشد و شهرت زیادی در این شبکه ‌ها به دست آورده است. بلاگر های معروف ایرانی در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند که مهمترین آنها اینستاگرام می باشد.

در آن زمان به‌جای اینکه علاقه‌مندان به نوشتن و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند، در وبلاگ‌ها مطلب می‌نوشتند و مخاطبان خاص خود را هم داشتند. در حال حاضر، بیشتر بلاگرها در شبکه‌های اجتماعی، به‌ویژه اینستاگرام، فعالیت می‌کنند و مخاطبان بسیاری هم دارند. در این مقاله، با مشهورترین بلاگر های معروف ایرانی در حوزه‌های مختلف آشنا می‌شوید. در میان انبوه شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام به دلیل محبوبیت بالا و تنوع محتوایی، بستر اصلی فعالیت بلاگرهای معروف ایرانی محسوب می‌شود. کسب‌وکارهای مختلف از این فرصت استفاده می‌کنند تا با همکاری بلاگرها، محصولات و خدمات خود را به جامعه هدف معرفی کنند.

سپس آن‌ها برای ادامه زندگی و کار به ایران بازگشتند و در حال حاضر در شهر تهران سکونت دارند. صدف بیوتی، الناز گلرخ، ملینا تاج و لیلی قالیچی از معروف ترین افرادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند. اما وبلاگ های زیادی هستند که در بستر اینترنت فعالیت می کنند و سرویس هایی را به کاربران ارائه می دهند.

{
    {
  • او یکی دیگر از بلاگرهای باسابقه در زمینه لایف استایل یا سبک زندگی است.
  • |}
  • تبلیغات مرتبط با دکوراسیون داخلی با ایده‌های مدرن این صفحه جلوه بیشتری پیدا می‌کند.
  • او که از سال ۱۳۹۴ کار خود را آغاز کرده، به‌معنی واقعی کلمه فودبلاگر است و از طریق بلاگری، آموزش آشپزی و فروشگاه آنلاین نواب کسب درآمد می‌کند.
  • {
  • همچنین فهمیده می شود که او از سال 2015 میلادی تا به حال در این زمینه فعالیت می کند که در این بازه زمانی به شهرت زیادی رسیده است.
  • |}
  • اصفهان، با تاریخ و فرهنگ غنی خود، زادگاه بسیاری از بلاگرهای خلاق و حرفه‌ای است که در زمینه‌های مختلف از جمله مد، غذا، گردشگری و هنر فعالیت دارند.
  • {
  • او از دوران نوجوانی به این رشته علاقه داشت و حتی بخاطر اینکه بتواند لوازم آرایشی تولید کند رشته شیمی را در دانشگاه انتخاب کرد.
  • |}
|}

او در حال حاضر بیش از یک میلیون و 750 هزار فالور دارد و همچنین بیش از 600 پست مختلف در مورد غذاهای گوناگون منتشر کر ده است. این سلبریتی در سال 69 متولد شده است و گفته می شود که زمانی که در مقطع راهنمایی بوده طریقه پخت تمام غذاهای ایرانی را یاد داشته است. مشوق او مادرش بوده و در این باره گفته که زمانی که از کلاس برمی گشته همیشه به مادرش کمک می کرده و هر سوالی داشته از او می پرسیده است. او سعی می کند که پس از مدتی تمام آشپزی های خانه را انجام دهد و مادرش هم اشکالات و نقص هایش را برطرف می کرده است. سپس با ضبط کلیپ هایی و انتشار آن در فضای مجازی رفته رفته به شهرت می رسد و اسم و رسم پیدا می کند. او به این سوال که چطور می شود که یک آقا به عنوان مشهورترین اشپز ایران شناخته شود، می گوید که شاید خانم های کار زیادی دارند و به همین خاطر نمی رسند که آشپزی کنند.

  • کلیه مطالب این سایت بصورت خودکار گردآوری شده و منبع آن در قسمت پایین عنوان مطلب (تیتر) ذکر شده است.
  • {
  • با داشتن تعامل مناسب با دنبال کنندگان، این پیج برای تبلیغ خدمات گردشگری و خوراکی‌ها، گزینه‌ای مناسب است.
  • |}
  • او در رشته شیمی تحصیل کرده و طبق گفته خودش، آرایشگری را از ویدئوهای آموزشی یوتیوبرها در یوتیوب آموخته است.
  • {
  • مستر تابه یا مهرداد شفیعی فود بلاگر ایرانی ساکن تهران است که وبسایت و کانال یوتیوب خود را نیز دارد.
  • |}
  • کافی است غذاهایی مانند زرشک پلو با مرغ یا پاستا آلفردو را به روش نواب درست کنید تا عاشق طعم آنها شوید.
  • {
  • او رفته رفته تعداد فالورهای خود را در این شبکه اجتماعی به 5 هزار تا رساند.
  • |}

غذاهای محلی و فضاهای دنج طبیعت از جذاب‌ترین تجربیات سفر به شمال ایران هستند. تبلیغات توسط بلاگرهای مازندرانی و گیلانی غذا و سفر، می‌تواند مخاطبان زیادی را به سمت رستوران‌ها و کافه‌های منطقه جذب کرده و حس و تجربه‌‌ای منحصربه‌فرد را القا کند. شمال کشور با موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فرد، طبیعت بکر و محبوبیت بالا به‌عنوان مقصد گردشگری، بستری ایده‌آل برای تبلیغات هدفمند برخی از صنایع و کسب‌وکارها است. در ادامه، انواع کسب‌وکارهایی را معرفی می‌کنیم که می‌توانند از ظرفیت تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی بیشتر استفاده کنند. او در اوایل جوانی به شهر واشنگتن در آمریکا رفت تا در آنجا طراحی دکوراسیون داخلی بخواند. او علاوه‌بر فعالیت در زمینه مد، بلاگر حوزه معماری و طراحی داخلی هم هست.

بلاگرهای مازندرانی و گیلانی که روی سبک زندگی لوکس متمرکز هستند می‌توانند به انتقال این حس کمک کنند. هدف این افراد معرفی شهرها، کشورها، آداب و رسوم و فرهنگ ملل مختلف است و از این طریق مقاصد گردشگری دنیا را به مخاطبان خود معرفی می‌کنند. از بلاگرهای فعال در زمینه گردشگری و سفر می‌توان به  سفراینجا و مملیکا اشاره کرد. این افراد سعی می‌کنند تا اطلاعات خود را با افراد در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. برخی از بلاگرهای اقتصادی با برگزاری دوره‌های آموزشی در خصوص آموزش بورس و غیره به فعالیت می‌پردازند و از این طریق درآمدزایی می‌کنند.

تبلیغات متنی

یکی دیگر از بلاگر های معروف ایرانی مرد که ویدئوهای آموزشی ورزشی تولید می‌کند، پیمان رجبی است. این ورزشکار متولد بوشهر ابتدا در رشته دو و میدانی فعالیت می‌کرد اما بعدها وارد رشته بدن‌سازی شد. او برای کسب درآمد کلاس‌های ورزشی خصوصی و گروهی برگزار می‌کند، به بدن‌سازان مشاوره می‌دهد و مکمل‌های بدن‌سازی را تبلیغ می‌کند. در سال‌های اخیر، به ویژه با همه‌گیری ویروس کرونا بلاگینگ طرفداران بیشتری پیدا کرده است. بلاگرها افرادی تاثیرگذار هستند که در زمینه خاصی مثل آشپزی، فشن، زیبایی و… تخصص دارند و در آن باره محتوا تولید می‌کنند؛ برخی از بلاگرها هم با عنوان بلاگر سبک زندگی شناخته می‌شوند. در این لیست با تعدادی از بلاگرهای معروف ایرانی و خارجی بیشتر آشنا خواهید شد.

او در پیج اینستاگرام خود بیش از 3 میلیون فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که دراین زمینه کار می کند. برندهای معروفی را تحت پوشش قرار می دهد که می توان به گوچی، چنل و کارتیه اشاره کرد. او که هم‌نام صدف بیوتی است، تا مدت‌ها با این بیوتی بلاگر اشتباه گرفته می‌شد. صدف ترابی که از کودکی به مدلینگ علاقه داشت، ابتدا در تهران و بعد در امارات در دوره‌های آموزشی آرایش شرکت کرد.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

او با تولید ویدیوهای آموزشی در حوزه آشپزی محبوبیت زیادی در میان ۳۳۸ هزار دنبال‌کننده به دست آورده است. تولیدکنندگان ابزارهای آشپزی با دستورهای غذایی ساده این بلاگر می‎توانند توجه مشتریان بیشتری را جذب کنند. «مهسا باصری»، با داشتن حدود ۶۸۰ هزار دنبال‌کننده، مهندسی پرانرژی است که عشق به سفر و خانواده را در محتوای خود به اشتراک می‌گذارد.

{

درآمد بلاگر های معروف ایرانی

|}

جواد خواجوی در سریال‌های مختلف تلویزیونی و نمایش خانگی نیز نقش‌آفرینی می‌کند. در دنیای دیجیتال امروز، بلاگرها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی، تبلیغات و معرفی خدمات ایفا می‌کنند. اصفهان، با تاریخ و فرهنگ غنی خود، زادگاه بسیاری از بلاگرهای خلاق و حرفه‌ای است که در زمینه‌های مختلف از جمله مد، غذا، گردشگری و هنر فعالیت دارند. شناخت بهترین بلاگرهای اصفهانی می‌تواند شما را در پیدا کردن منابع الهام‌بخش و مفید یاری کند.

او با ارائه ایده‌های خلاقانه و کاربردی، مخاطبان زیادی را جذب کرده است. این پیج برای تبلیغ لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خدمات مرتبط با خانه‌داری، عملکرد مناسبی دارد. چشم‌اندازهای زیبای شمال، بستری مناسب برای تبلیغ برندهای لوکس مانند لباس‌های تابستانی، محصولات آرایشی و خدماتی مانند اسپا یا ماساژ است.

لیاندرا فشن بلاگر ساکن منهتن فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ با یک وبلاگ آغاز کرد. او در آغاز درباره زندگی شخصِی، سرگرمی و موضوعات طنز می‌نوشت، کم کم به مد و فشن روی آورد و در حال حاضر با برندهایی چون ویتزمن، مایکل کورس و سوپرگا همکاری کرده است. او به معرفی و نقد محصولات آرایشی و پوستی می‌پردازد و تجربیات خود را با حدود ۸۳ هزار مخاطب خود به اشتراک می‌گذارد. بررسی صادقانه محصولات آرایشی توسط او برای تبلیغ و معرفی برندها مفید است. صرف داشتن فالوور زیاد کافی نیست؛ بلکه میزان تعامل مخاطبان با محتوای بلاگر مهم است. افرادی که فالوورهای فعال و نرخ تعامل بالایی دارند، می‌توانند تبلیغات شما را به شکل موثرتری نمایش دهند.

    {
  • دلخوشی‌های آزاده«آزاده»، بلاگر خانواده محور با بیش از ۳۴۰ هزار فالوور، لحظات شاد خانوادگی و سبک زندگی روزمره خود را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد.
  • |}{
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • |}{
  • نکته مهم این است که مخاطبان این بلاگرها محدود به تهران نیستند و طیف وسیعی از شهرهای دیگر را شامل می‌شوند.
  • |}
  • اگر در گوگل یا اینستاگرام نام غذاهای ایرانی را جست‌وجو کنید، حتما نام بلاگ «از مامانم یاد گرفتم» را هم در فهرست جست‌وجوی خود می‌بینید.
  • از جدیدترین افراد است که به ترکیه مهاجرت کرده است و زمانی که در ایران بود خوانندگی می کرد و تازه به شهرت رسیده بود.
  • سوگل معتقد است در بحث تبلیغات باید حساسیت زیادی به خرج داد؛ چرا که ممکن است برخی از مخاطبان، شما را به‌عنوان الگوی خود قرار دهند، طبق گفته‌ی شما محصول را تهیه کنند و راضی نباشند.

او که از سال ۱۳۹۴ کار خود را آغاز کرده، به‌معنی واقعی کلمه فودبلاگر است و از طریق بلاگری، آموزش آشپزی و فروشگاه آنلاین نواب کسب درآمد می‌کند. محمد جنتی از مطرح ترین و بهترین بلاگرهای اصفهانی است که با تولید کلیپ‌های طنز و محتوای سرگرم‌کننده، به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های فضای مجازی تبدیل شده است. او با استفاده از لهجه اصفهانی و پرداختن به موضوعات روزمره، ویدیوهایی خنده‌دار و جذاب تولید می‌کند که باعث شده تا بیش از ۱.۱ میلیون فالوور جذب پیج او شوند. محتوای طنز محمد جنتی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و رضایت بالایی از سوی دنبال‌کنندگان او گزارش شده است.

اگر دنبال کننده این بلاگر باشید خواهید دید که او همواره کاربران را برای عضویت و فعالیت در این سایت شرط بندی دعوت می ‌کند. اما یکی دیگر از این بلاگرهای معروف مهسا غضنفری است که او نیز در این زمینه کار می کند. فعالیت های گسترده ای را در این زمینه در شبکه های اجتماعی انجام می دهد و در حال حاضر در تهران ساکن می باشد. او محصولات شرکت های مختلفی را در پیج های خود تبلیغ می کند و در این زمینه توانسته به موفقیت های بسیاری دست یابد.

در فضای اینترنت افرادی هم هستند که اطلاعات و داشته های خود را در اختیار دیگران قرار می دهند. در این میان اما برخی ها هم هستند که از طریق وبلاگ نویسی این کار را انجام می دهند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم. از آنجایی که این کشور در نزدیک و همسایگی ما قرار دارد، بلاگرهای زیادی هستند که به این کشور مهاجرت کرده اند که به طور خیلی مختصر به برخی از آنها می پردازیم. آزیتا که لیسانس روان‌شناسی و فوق‌لیسانس مشاوره دارد، در دی‌ماه ۱۳۸۷ پس از فوت مادرش، تصمیم می‌گیرد تا دستورپخت‌های او را در بلاگ خود منتشر کند. او این کار را برای ادای احترام به استعداد شگفت‌انگیز مادرش در آشپزی انجام می‌دهد.

مهیا رحیمی«مهیا رحیمی»، بلاگر طبیعت‌گردی و سبک زندگی، زندگی ساده و طبیعی خود را با بیش از ۱ میلیون فالوور به اشتراک می‌گذارد. او با محتوای خاص و الهام‌بخش خود، مخاطبان زیادی را به تجربه زندگی نزدیک به طبیعت ترغیب می‌کند. این پیج برای تبلیغات برندهای ارگانیک، تجهیزات کمپینگ و اقامتگاه‌های بوم‌گردی بسیار مناسب عمل می‌کند.

برای این دسته از افراد نیز مانند سلبریتی ها جذب مخاطب از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و به همین خاطر آنها برنامه های متنوعی را برای این هدف انجام می دهند. اما آنها با جذب مخاطب چه برنامه ای را دنبال می کنند؟ این سوالی است که بیشتر ما با آن روبرو هستیم و می دانیم که به چه هدفی این کار را انجام می دهند. مژده لایف«مژده لایف» از بلاگرهای معروف رشت و گیلان است و با بیش از ۱۷۰ هزار فالوور، فرهنگ بومی و سبک زندگی گیلانی را به تصویر می‌کشد.

او با استفاده از موضوعات روز و ارائه محتواهای خنده‌دار، دنبال‌کنندگان زیادی دارد. محتوای طنز این صفحه نرخ تعامل زیادی دارد و برای تبلیغ کسب‌وکارهای مربوط به سرگرمی بسیار جذاب است. همین موضوع سبب شده تا برخی از آنها به شهرت و درآمد فوق‌العاده‌ای هم برسند. یکی از مسائلی که امروزه کاربران زیادی به آن توجه می کنند، موضوع درآمد این سلبریتی ها می باشد.

    {
  • برخی از بلاگرهای لایف استایل، روش‌های موفقیت در زندگی و کسب و کار را معرفی می‌کنند.
  • |}
  • این جریان همیشگی از مسافران، گیلان و مازندران را به بازاری پویا برای تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی به‌صورت هدفمند تبدیل کرده است.
  • «هلیا متجدد» بلاگری در زمینه مد و استایل است که محتوای مرتبط با سبک زندگی و استایل شخصی را با ۲۱۵ هزار فالوور فعال خود به اشتراک می‌گذارد.
  • {
  • او البته از آن دسته از افرادی است که بیشتر جنجال به پا می کند و با این کار توانسته نظر کاربران را به طرف خود جذب کند.
  • |}{
  • او با ارائه ایده‌های خلاقانه و کاربردی، مخاطبان زیادی را جذب کرده است.
  • |}
  • اما یکی دیگر از این بلاگرهای معروف مهسا غضنفری است که او نیز در این زمینه کار می کند.

مونی فودیفودبلاگر گیلانی با بیش از ۵۰۰ هزار فالوور است و محتوایی حرفه‌ای در معرفی کافه‌ها، رستوران‌ها و خوراکی‌های محلی تولید می‌کند. تبلیغ با بلاگرهای معروف رشت و گیلان مانند این بلاگر برای تبلیغ رستوران‌ها، کافه‌ها و محصولات غذایی بسیار موثر است. سرنا امینی برخلاف برخی از بلاگر های ایرانی طنز، به حاشیه‌سازی علاقه‌ای ندارد. او در رشته عکاسی دیجیتال تحصیل کرده و این روزها به بازیگری در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی هم علاقه نشان داده است.

او با بیش از۳.۴ میلیون فالوور، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان اصفهانی و سراسر ایران پیدا کند. پیج خودفاطی به دلیل ارتباط مستقیم و صمیمانه با مخاطبانش و تولید محتوای کاربردی، موفق به جذب تعاملات بالا مانند لایک‌های فراوان و کامنت‌های مثبت شده است. فاطمه تیموری در میان اینفلوئنسرهای اصفهانی به‌عنوان یک چهره محبوب و پرطرفدار شناخته می‌شود که رضایت بالای کاربرانش، موجب گسترش روزافزون محبوبیت او در شبکه‌های اجتماعی شده است. یکی از واینرها و بلاگر های پسر ایرانی که توانسته با تولید محتوای ویدئویی طنز در شبکه‌های اجتماعی مخاطبان بسیاری پیدا کند، محسن ایزی است. او از نوروز سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با تولید دابسمش‌های طنز شروع کرد.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
منبع